ΓΕΝΙΚΑ
Στο όνομα χώρου citytech.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση ανταλλακτικών και αξεσουάρ κινητών τηλεφώνων και Η/Υ. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος citytech.gr θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα όλους τους όρους που διατυπώνονται σ’ αυτή την ιστοσελίδα, χωρίς καμία εξαίρεση. Αν δεν αποδέχεστε αυτούς τους όρους, δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε αυτό το δικτυακό τόπο και να κάνετε οποιαδήποτε συναλλαγή με αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα. Αποστολή παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή όλων των όρων.
Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τα ακόλουθα:
citytech.gr
Δωριέων 2, Περιστέρι 121 31
+30 2105766345
info@citytech.gr
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Το ηλεκτρονικό κατάστημα citytech.gr, προσφέρει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής: ·
Εξόφληση και παραλαβή από το κατάστημα “citytech.gr” στην οδό Δωριέων 2, Περιστέρι 121 31 Μέσω χρέωσης αντικαταβολής κατά την παράδοση από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (με ΑCS Courier). Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας
ΠΑΡΑΔΟΣΗ / ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες του καταστήματος. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας, στον τόπο που μας έχετε υποδείξει. Για αγορές προϊόντων ανεξαρτήτου ποσού τα έξοδα αποστολής- μεταφορικά είναι 7 ευρώ.
Η citytech.gr δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της citytech.gr ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Όλα τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Εάν κατά την παραγγελία ενός προϊόντος αυτό δεν είναι διαθέσιμο η citytech.gr θα επικοινωνήσει άμεσα με τον ενδιαφερόμενο . Όσο για τις τηλεφωνικές και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες οι οποίες αφορούν παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα έχουν ισχύ 24ωρες.Μετά το πέρας των 24ωρών η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από το κατάστημά μας, σας παρέχουμε επιπλέον εγγύηση αντικατάστασης του D.O.A. (Dead On Arrival) – D.A.P. (Dead After Purchase), εφόσον πρόκειται για εξαρχής ελαττωματικό προϊόν.
Η εγγύηση D.O.A.-D.A.P. παρέχεται για τις πρώτες 7 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς.
Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν για να καλυφθείτε είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε επισκεύη ή αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση προϊόντος δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού ή αντικατάστασης μπαταρίας.
Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, πτώση, κ.λπ.), ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής και το κόστος ελέγχου της συσκευής από το service. Ο φορτιστής και ακουστικά-hands free καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).
Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:
- Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί το προϊόν σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
- Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
- Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού του προϊόντος από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
- Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ – ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Η εταιρεία μας αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων και της προστασίας της ιδιωτικής ζωής των πελατών της.
Για την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα citytech.gr, είναι απαραίτητη από πλευράς σας η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών δεδομένων, τα οποία χρησιμεύουν κυρίως για λόγους ασφαλείας. Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι τα εξής:
α) Ονοματεπώνυμο
β) Διεύθυνση
γ) Αριθμός τηλεφώνου
δ) Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου
ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΒΑΣΗ ΠΟΛ 1150, ΑΡΘΡΟ 39Α
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία για την έκδοση τιμολογίου βάση ΠΟΛ 1150 Αρθρο 39α που ισχύει μόνο για αγορές παιχνιδομηχανών/η/υ απαιτείται:
Να ανήκετε στο κανονικό καθεστώς ΦΠΑ.
Να δημιουγήσετε μέσω της υπηρεσίας του TaxisNet τον Ειδικό Κωδικό Μιας Χρήσης.
Αρχικά θα χρειαστεί μέσω του TaxisNet να αποκτήσετε τον Ειδικό Κωδικό Μιας Χρήσης και στη συνέχεια να προσχωρήσετε σε ηλεκτρονική παραγγελία στο site μας όπου θα μας αναγράφετε στις σημειώσεις πελάτη τον Ειδικό Κωδικό Μιας Χρήσης/τον τύπο της Ταυτότητας(πχ ΑΤ Αστυνομική Ταυτότητα)/τα τελευταία 5 ψηφία της ταυτότητας καθώς και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του εκπροσώπου. Στη συνέχεια θα γίνει άμεσα έλεγχος από το κατάστημα μας για την ταυτοποίηση και την ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων και εφόσον είναι σωστά θα ακολουθήσει τηλεφωνική επικοινωνία για να σας ενημερώσουμε για το ποσό που θα χρειαστεί για να προχωρήσετε σε τραπεζική κατάθεση. Στην αιτιολογία της κατάθεσης θα πρέπει να αναγράφεται η επωνυμία σας μαζι με τον αριθμό της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας και μόλις ολοκληρώνετε την κατάθεση πρέπει να μας στέλνετε τε με e-mail το αποδεικτικό πληρωμής στο info@citytech.gr.Υστερα,μόλις φανεί το ποσό κατάθεσης στο τραπεζικό μας λογαριασμό προχωράμε στην αποστολή της παραγγελίας. Υποσημείωση:Άν η τραπεζική μεταφορά γίνει από ίδια τράπεζα τότε η αποστολή θα γίνει άμεσα διαφορετικά στη περίπτωση που γίνει από άλλη τράπεζα η συναλλαγή,η παραγγελία σας θα αποστέλλεται με το που φανεί το χρηματικό ποσό στον τραπεζικό μας λογαριασμό Σημείωση σε περίπτωση παραλαβής από το φυσικό μας κατάστημα η παραλαβή μπορεί να γίνει μόνο από τον νόμιμο εκπρόσωπο προσκομίζοντας την αστυνομική ταυτότητα του ή το διαβατήριο για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ, αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητα του ή το διαβατήριο.
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου απαιτούνται ακόμη:
– ΔΟΥ
– ΑΦΜ
– Επαγγελαματική Δραστηριότητα
– Επωνυμία
Τα δεδομένα που δίνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα citytech.gr σε καμία περίπτωση δεν αποκαλύπτονται σε τρίτα πρόσωπα και δε χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς, πέραν της ολοκλήρωσης της αγοράς των προϊόντων που επιθυμείτε, εκτός κι αν αυτό επιβληθεί από κάποια Δημόσια Αρχή.
Δήλωση απορρήτου
Η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (ΓΚΠΔ 2016/679), τυχόν ειδικότερης εθνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας για ορισμένους τομείς, της εκάστοτε ισχύουσας ελληνικής νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών (Ν. 3471/2006 , ως εκάστοτε ισχύει) και τις αποφάσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ)
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου και προαιρετικά όποιου άλλου τηλεφωνικού αριθμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την μεταξύ μας επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) κ.λ.π. Επίσης λοιπά στοιχεία όπως επωνυμία, Α.Φ.Μ, αρμόδια Δ.Ο.Υ σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.
Η δραστηριότητα citytech.gr , ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση τους.
Η παραπάνω αναφερόμενη, με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Εξαιρετικά μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.
Επιστροφές-Υπαναχώρηση
Μπορείτε και έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατέσερων 14 ημερολογιακών ημερών για οποιονδήποτε λογο από την ημέρα αγοράς και να πραγματοποιηθεί επιστροφή χρήματων ολου του ποσού συμπεριλαμβανομένων τα μεταφορικά που έχετε πληρωσει,αφού πρώτα έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση αρκεί το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση μαζί με την συσκευασία. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων το επιβαρυνόσαστε εσείς με προϋπόθεση να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση
Τα προϊόντα που προορίζονται προς επιστροφή/υπαναχώρηση θα πρέπει :
Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ
Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί
Να δρομολογηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες
Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας
Να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο.
Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.
COOKIES
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί cookies ως μέρος της διευκόλυνσης αλλά και λειτουργίας των υπηρεσιών μέσω της ιστοσελίδας του.
Τα ηλεκτρονικά ίχνη (cookies) είναι μικροί φάκελοι κειμένου που μπορεί να αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο των επισκεπτών των ιστοσελίδων. Οι πληροφορίες που περιέχονται στα ηλεκτρονικά ίχνη καθιστούν ευκολότερη για εσάς την πλοήγηση στο διαδίκτυο και διευκολύνουν την ορθή παρουσίαση των ιστοσελίδων μας. Τα Cookies δεν προκαλούν βλάβες στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των χρηστών αλλά και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτούς. Χρησιμοποιούμε τα cookies για να σας παρέχουμε πληροφορίες και να διεκπεραιώνονται οι παραγγελίες σας ενώ σε κάθε έξοδό σας από το site διαγράφονται αυτόματα. Πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι τα cookies είναι απόλυτα αναγκαία προκειμένου να λειτουργεί σωστά και απρόσκοπτα η ιστοσελίδα itupdate.gr. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μας, μπορούν να ρυθμίσουν τους browsers τους κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τους προειδοποιούν για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες, είτε να μην επιτρέπουν την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που οι επισκέπτες των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος δεν επιθυμούν την χρήση cookies για την αναγνώριση τους δεν μπορούν να έχουν περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.